mEnu

Sunday 18 July 2010

L0ving art..!!!

~ salam mesra. salam perpaduan kalian ~

dah lame tak post sumthing here. so.. today nk cite skit la sal my febreto. hehehe. aku ni sgt suke melukis.. bukan pandai sgt pon. tade la berseni sgt .. stakat lukis simple2 org lidi tu tau r. hahaha...but pd aku org lidi tu pon cantik gak. wahahaha. terase mmbe aku sorang tu yg ala2 lidi apetah nme die ADIAZ kot. kikikikih...

ha sem ni rasenye tade la subjek killer sgt... yg plg aku suke n best ade subjek seni dlam pendidikan. tu subjek wajib. sume peljar IPT wajib woo amik course ni. well.. utk task mggu ketiga ni kitrg di suruh lukis nature !! mak aih.. contohnye aku ni lukis DAUN. mule2 ngat senag r kan luks daun ni . upenye mak aih agak mencabar kesabaran juga. haha.. kirg kne tnjuk 3 step utk lukis daun ni mule dari basic, specific then shading. ha.. yg part shading tu yg agak sukar ye, memandangkan aku dh lame tgglkan bidang seni2 ni so dh susah nk imagine. hehehe..poyo je.ok,, ni la hasil yg telah aku ciapkan :





yg ni 1st n 2nd step..
yg first tu basic,,kosong je..
yg 2nd tu specific ade urat2 daun tu..

almaklum la org x berseni wat mmg
x cantik hehehe....tgk keras mcm kayu (mcm mmbe aku ADIAZ tu)
haha...







yg ni hasilnye iaitu 3rd step..
skali ngn shading...
ha... tp ni pon aku tak puas ati lg.
sbb mcm lom siap sepenuhnye sbb
aku dh malas nk wat..
tgok la lau ade mud aku touch up lg.
heheh.
agak tomot ye lukisan ni...
almaklumla org tak berseni hahaha..







ok guys,..kite bertemu lg di lain post.
selamat mentelaah blog sy...
nite .... (~,~)

No comments:

Post a Comment