Friday, 20 August 2010

mEmori terindah 2010

Salam ramadhan readers!

yeay guys today aku amat bergumbirak kerana KOLAJ aku dah ciap!!! hahhahaha.. setelah lebih 3 mggu aku usahakan, akhirnye siap gak mlm td!! kul 2 lebih kot bru ciap.. ades..btw, nk bg penghargaan ckit kat BFF aku dg mashaini & nadzirah. u guys so cute ! hahahha.. ade kene mengena kah? hehhehe... tade la, eceli u guys sugguh TABAH dan KUAT bersame2 harungi detik coundown KOLAJ semalam.. hahhahaha.. kat bwh ni aku up pic KOLAJ yg aku buat bertemakan kete WOKSVAGEN idaman aku. hehehe. tp cam tak jd bentuk WOLVAGEN pon kan? hahaha.. meh cini u guys tgok pic kolaj yg aku wat seperti di bawah :

ha u guys nk tau ape tu kolaj????
- kolaj ni sebenarnye teknik melukis dan membuat gambar dengan menggunakan kertas yang digunting/ dikoyak / di ceraikan kemudian di tampal ke atas kertas untuk mendapatkan sesuatu gambar / corak.

kepeNtingannya :
- membantu perkembangan psikomotor dan emosi serta penting dr segi keperluan fisiologi dan psikologi seseorang.

ha.. amacam tanak komen kolaj aku ni? baik buruk atau cantik,, aku terime je seadanya komen u guys. !! yeay!

salam kasih ramadhan : frOm TWEETY

No comments:

Post a Comment