mEnu

Sunday 5 September 2010

Karenak ank buah.

salam readers.

yeay tis is new post for tis new september. aceli aku bru abis SBE kat SKSS. student bg suirat, ade yg mintak nk jd kakak angkat n sebagainya. adeh. aku dh la tak reri melayan budak2 ni ha. adui. tp.. mereka ni suke bebenor ngn aku tak tau pehal haha.

ok bebalik kpd tajuk entry.. ha aku ni ade 2 org ank buah. 1st name M.AMMAR siddiq. 2nd is M. LuqmAn Hakim. yg aku suke dok nyakar tu amar. umo 5 taun . tak sekolah tdika lg tp seyesly die sgt bijak. dioe blajar melalui dora n katun2 yg dia tgok. n keje die since umo setahun lg ialah MEN GEM! ha itu la hobi die, bg je henpon sesape konpem die pandai cari sndri folder game tu, aih tak tau la ne die balaj. lau komputer skalipon die tau mane folder n die gak tau gune mouse dgn baik. respek r ank buah aku tu. mulut die mcm org tua hahhaa. die bahasekan diri die "saya" dgn org len mahupon dgn aku. ayat die skema gile. contohnye "saya akan beli yang balu (baru) esok ". aku dgr nk terguling2 haha. mcm2 la hai ayat die sgt skema. lg cntoh "marilah kita mencari loqman. loqman sudah hilang". hahhahaa. adui..penah sekali parent aku bwk jenjln then terserempak kubur. die nmpk batu nisan tu , die kate "tok, tu la zaman pulba (purba). " hahaha mene die blaja zaman purba tu aku pon tak tau hahaha.

then smlm bwk g tesko. nk troli yg kecik tu, die nk tolak sndri haha. adui.. jenoh mencari ha. pastu die nmpk brg2 die. ala biskout sume tu la budak2 kan suke. mak aku jln straight je.. die jerit dari belakang 'TUNGGGGUUUUUUUU!!!!! ' satu tesko dgr. hahahha adui.. then die trus grap biskut feberet die tu. pastu g kat mak aku then ckp "atok, amar amik ni boleh". hahahaha... adui mak aku tersengih2. then sempat lg die ckp kat adek die "loqman mane bleh duduk kat kelusi (kerusi) ni, die dah tua, ni kelusi utk baby je" hahhaa.. kerusi dlm troli yg besar tu . adui. mcm2. seyes sonok tgok budak2 ni hahaha.

k la stakat ni sje ye. hehehe. salam reader,
thanx membaca !!
(~,^)

No comments:

Post a Comment