mEnu

Monday 18 October 2010

TERSERLAH KASIHMU

salam.

wah... entry kali ni tajuk die mak aih agak2 bunge gitu, ehehhe. skrg ni aku dh hampir nk cehat dr demam ni. huhuhu. bukan pe, mulanye batuk ckit pastu tup2 rase suam2 je badan ni. at last huh rase weak sgt. ades. tape la .. sakit tu mghapuskan dosa2 kecil . ngee. . .

sepanjang aku sakit ni . . my mr tade kat cini, so rase cam agak suffer gak la kan sbb kafe pon tak bukak, koop tak bukak, so sumber mknan tu susah nk cari, ade tu ade, tp kene kua n tak mmpu dan mls sekali nk kua. jadik kene la suh org belikan. tmbh plak my mr tade. huh seksanye. mmbe pulak ramai lik kg. ades...

tp bile my mr ni pat tau aku tup2 demam tak sihat nk gerak pon takleh dgn PB lg asgment lg menimbun . perghh perfect weekend r kire tau tak ! adeh...

ha berbalik pada tajuk asal.. aku mula sedar tatkala aku sakit ni masih ade yg perihatin amat dab mnjage aku sebaik mgkin. huhuhu... die byk berkorban.. terutama masa dan tenaga. dielah.....
  • yg teman aku g klinik
  • yg teman aku mkn dan suapkan
  • yg memaksa aku mkn ubat
  • memastikan aku mkn ubat kut timing
  • yg mengangkut brg2 berat
  • mengantar aku kulur kilir ke destinasi sana sini
  • yg menjaga mkn minum aku
  • yg membetulkan tudung aku senget benget (org demam la katekan)
  • yg menceriakan hariku yg muram.
  • yg mengharung susah dan senang bersamaku.
  • yg meminjamkan duit tatkala aku tade cash mse tu.
  • die lah juge.... yg melihat aku dr jauh agak smpai slmt ke destinasi. uhuuu
die sgt teristimewa yg bertahta dlm hati hidupku. Pecayelah ... tiada org lain setanding kamu. thanx. i love u so much.

No comments:

Post a Comment