mEnu

Monday 29 November 2010

love pets

salam.
pagi yg tenang. kite akan cite ckit sal binatang peliharaan (pet). selalu orang bela..
+ ikan +
+ kucing +
+ rabbit +
+ hamster +
+ gunuie pig +

yeah.. tp ade juge org2 bela binatang eksotik !! mcm...
+ iguna +
+ ular +
+ ketam + (ade ke???)
dan sbgainye yg aku takot nk sebut . hahaha (padahal xtau)

okay.. my love ni suke pets. adeh berjiwa penyayang sungguh! tp aku ni bukan tak suke, suke tgh , hold tu boleh la tp lau nk bela.. i wud say No No No No !!!
sbb aku tak larat nk basuh berak..tmbh lg aku mcm susah ckit mende berbulu ni nnt masuk idung, masuk trus kat mulut, aku akan rse semacam je kat mulut, nk ludah tiap mse je.. sbb rase mcm hama tu masuk mulut. sgt x selesa. btw aku tak halang la my love punye hobi ni. lau die suke , go on, go ahead but nk suh aku jaga mmg gila. aku pengasuh yg pemalas. hahaha..

mule2 we all tertarik kat bunny :


mule2 sepasang . pastu beli lg sepasang. hahaha.. nama diberi atas persetujuan kedua mak ayahnye ni ha :
+ gary & maroo +
+ .... pastu aku lupe pe tah name die +

then.. mati pulak sepasang. my love ni ngidam lak guinea pig.!
aduh. aku mule2 x kenan. tah pahpe tah tade guna.
tp takpe la tgk die cam kecian je mcm nk nages dah kat kedai tu haha.
so, on anniversary date aku beli la utk die sekor.
hahaha.. (yeke??) ataupon we share kot. hahaha.
pastu mmbe die beli lg sekor. jd la sepasang.
kiut gile. kitrg pilih yg paling kiut dlm kedai tu hahaha...

erm... ni aku lupe la name ape. hahaha.. t tnye bapak die.
mak die ni mmg pelupe ckit cm cite 1000 kali cinta at tb 3 tu hahaha.

orait. salam. syg gile u all..
(tah sape2 tah)
hahaha. senget .

No comments:

Post a Comment