Thursday, 23 December 2010

Busy



salam.

aku ni sbnrnye tgh busy masuk contest sane, contest cini utk dptkan Shawl cantik2 . . hahahah
niatnye... hee nk kai tudung permenen dh.. just tade tudung byk.. tu yg nak crik byk tdung ni. sbb aku ni jenis yg cepat bosan. kalau pakai tudung tu, nk pelbagai jenis.. tanak 1 jenis je.. bosan la hari2 tudung same. ngeheee...so far aku masuk 2 contest. arapan nk menang tu mmg tak berharap sgt sbb aku tau saingan aku hebat2, gojes2, sume m
antap, verstyle! hahah. aku?? siapalah aku ini....lalala (lagu amy mastura). hahah

gmbr yg aku hantar utk contest ...nk tgok??? heee...malu woo.. seyes malu !!! tak lawo.. tp takpe le.. aku up jugak. hee.. jap ya.. c below :

erm gambor1 ni aku tgkp kat bilik aku je. ngehee.. tak mcm model yg len sume stok background taraf hollywood punye. heee. aku ni bese je. tgkp jele mane tmpt yg ade. nk tgkp kat lua kang malu plak.. ok le..gotta go !! slm guys.

No comments:

Post a Comment