mEnu

Friday 24 December 2010

A Moment to remember


salam

aku bru bis katam cte korea A moment to remember. sedih woo cte tu.



hmm cte tu alkisah pasal a couple. then married..tup2 wife die ni ade pnyakit Alzhaimer / amnesia. so.. makin hari makin die lupe peristiwa/ perkara / org2 penting... smpai satu tahap tu paling truk skali :
+ die lupe name usben die
+ die pggil usben die dgn name ex boy die dlu. ( sedih gile usben die mase tu)
+ ciap ckt "i love u" kat ex boy die (padahal itu usben die)
+ lupe jalan balik uma
+ lupe tutup api rice cooker
+ kencing merata2 (cam baby)
+ bju kne org pakaikan cmne
+ dh tak berape ngat lukis muke usben die (die ni pndai lukis asalnye, dlu2 tiap ari die lukis muke usben die.. maklumla designer mst r pndai lukis)

ehem.!! persoalannye... adekah aku pon.. sbb...
+ jalan balik uma/ pegi mane2 kdg2 lupe (take time lame nk pk)
+ jalan nk pegi kelas pon kdg2 take time (padahal 3 tahun dh kat ipgm tu, hari2 laluan same)
+ num bf aku pon kdg2.. heee.. konfius (take time lame nk ngat)
+ susah nk explen sesuatu, pdahal aku tau tempat tu cume...tak boleh nk sebut. lupa!!!
+ lupe name org (palig ketara skali. name besfren pon kdg2 take time gak nk sebut)
+ name org len yg tak rapat lg payah nk sbut ! (adoi)
+ x ngat name sedare mare. kdg tnye kat diri sndri (sedare aku ke?????)

sebab tu la....
+ aku ni ade reminder. kat henpon... ade reminder "angkat kain", "utang2", "kol orang",
"exam"...bla bla..

paling ketara sekali (ni pengalaman pling takleh lupe)
+ aku lupe aku ADA EXAM MUET !!!
+ exam kul 9 start..kul 8.55 tu mmbe aku ketuk pintu, aku dgn peliknye tgok die pehal budak ni pakai bju kurung.pastu die kate 'ko tak g MUET ke".
+ mak aih.. start kul 9 tu.kelam kabut aku ciap.. gosok gg basuh muka pastu ciap!
+ nasib badan....

agak2 lg 10 tahun akan dtg..aku akan jd cam cite A moment to remember ni ke? huuuu...

No comments:

Post a Comment