mEnu

Thursday 2 December 2010

t.a.k.o.t

sejujurnya saya t.a.k.o.t akan perhubungan ini kerana kita terlalu rapat.
saya t.a.k.o.t akan kehilangan kamu
saya t.a.k.o.t ditipu
saya t.a.k.o.t dicurangi

KERANA

saya setia
saya jujur

TAPI

mungkinkah balasan "saya setia" + "saya jujur" itu kan dapat balik pada sy?
adakah awak sama seperti sy?
atau mgkin...
erm sekali lg t.a.k.o.t nak ckp

tp.. ye, sy cuba utk melupakan apa yg telah berlaku.
terima bahawa semua manusia penah lakukan kecilapan (tp kecilapan awak amat besar dan sukar sekali sy nak maafkan sehingga detik ini)

kini, sy dapat rasakan keiklasan awak tp...
sy juga dpt rasekan mcm ada 'udang balik batu' (sedikit)
maaf. sy tidak akan beri kepercayaan pd awak lgsg
kalau awak nk teruskan hubungan dgn sy, awak terima lah hakikat ini,
kalau awak x sggup terima hakikat ini, lupekan sy utk kite hidup besama

namun seketika kemudian....
sy rasa keliru

perlukah sy mencari spare part?
supaya sy tidak terasa amat kecewa bila kehilangan awak?
sbb sy dh dapat hidu pe yg awak hiding selama ini

soalan ini HANYA AWAK YG PERLU JAWAB



No comments:

Post a Comment