mEnu

Tuesday 18 January 2011

Black & white

salam.

lama amat rasenye tak update blog ni mmndangkan lifestyle yg agak pack , so mmg tak pat nk update heee.. dah start mggu kedua kuliah. seperti bese la hari2 ngadap lec. tp so far sume lec ok kecuali lec subjek edu !! aduhai. so bile dh ngntok x tahan sgt ni mula la gatai tangan duk nulis bukan2. hahahaha... lukis sana lukis sini , sperti bese la hahaha.. keje menconteng utk isi mase boring dlm kelas dr dulu2 smpai tua bangka skrg ni ialah "lukis..lukis..conteng & lukis" selain dr nyembang. dr nyembang ngacau orng len, bek aku lukis wt kerja aku sndri. stuju tak??? haha.
tp aku
takde bakat melukis sgt pon.
cincai n buruk je. ha... ni die beberapa nukilan yg aku hasilkan ,
tp ni bru ckit je, byk yg d dibuang merata2. hahaha



ape yg penting ,
semua nukilan ni takde maksud tersirat atau tersurat.
ehee.. sume nye lukis ikot sesedap rase je, agak2 nk jd bentuk tu aku teruskan la.. hahahha..

ok la nk g kelas dh ni... bubye !!

No comments:

Post a Comment