mEnu

Monday 21 February 2011

penyakit sy makin teruk hari demi hari..
hmmm (*_*).
tade sape yg tau... tp syukur sgt
ade kawan mcm yuslina yusof sbb die seakan-akan memahami simptom ni.
(aku arap yus tak bace post ni)..
sebolehnye tanak sesape tau. uhuuu...

tbe2 mlm ni mcm nk bagi byk2 cekelat kat yus, sbb dielah yg selame ni :
-kerja ngn aku
-sggup tulis pe yg aku kene buat
-ingatkan aku selalu
-sabar ngn kerenah aku lau terlupe!! heee.. sory yus aku sgt tak sengaja.
-thanx yus, aku doakan idup ko sentiasa dirahmati-Nya. (tbe2 tacing) haha

emm...
ada kawan aku ni sorang, aku selalu nyusahkan die, jagekan henpon lah, purse lah, ape segala bagai barang beharga, aku beri kepercayaan pada die utk jaga. emm tp kadang2 terase mcm nyusahkan org lak.. smpai satu saat tak berani nk bg sbb .. aku takot nnt org kate aku mengada sgt, sume mende nk bg org, ngat org tu kuli ke. emmm... ok lah takpe, aku jaga barang aku sndri... bila ku sedari sejam sudah berlalu, barang2 tersebut HILANG. hmm... takleh nk salahkan sesape sbb... ya... my mistake. tats y aku tak penah ubah brg dlm beg buku, satu buku pon aku tak penah kuakan kalau lepas waktu kuliah, biarlah aku usung setiap kelas byk2 buku yg tak berkenaan pon, janji aku tak HILANGkan lagi. sbb... kalau nk carik balik.. belum tentu aku pat ingat katne. hmmm tbe2 tacing gile. aku tak tau sampai bile aku akan jadi camni n sape yg saggup idup ngn aku lau camni. sume mende nk harapkan org. ok, aku tak la arapkan org anta aku kulu kilir ke pe, sbb aku reti drive.. TP CUME aku tak ngat jln. so still perlukan org . adui kenapa la perlu nyusahkan org len zaida oi!! hmmmmmmm.....
ok, aku cube nk beli gps tp cam tak mampu lg. so, sbelem kua tu aku akan refer google map, salin, then cube teka2 kat mane. di samping aku jalan tgk sgnboard. kadang2 aku sesat gak tp tanak nyusahkan org punye pasal, sanggup aku tak kol org, bia la aku sesat pon. heee.... nk tnye orng takot kene kidnap lak.. hiiii....

ok la ngntok. bye bye bye

3 comments:

  1. aigooo..sejak bile ang ade penyakit neyhh??pernah taw pown

    ReplyDelete
  2. aku dah bce dah nie...xpe2 aku pura2 xtau k..kui3.....

    ReplyDelete