Sunday, 26 June 2011

berpikir

salam.

aku ni insan bese. sederhana.
bg aku , aku ni tak cntik pon. keding agi.
tp yg aku pelik kenapa mane2 aku pegi ade je laki yg gatai nk ngorat la ape la.
nk kate aku pakai bju cntik sgt tu tak gak.
pakai bju selekeh je, adei aku sungguh tak paham.
kadg2 muke pucat, mate cam panda, pon ade gak org ngorat.
aku tgok cermin, aku ni tak cantik mana pon,
kalau ikotkan ade lg kawan2 aku lg cntik2 belaka.
aih2,,, tu yg aku heran sgt tu,
dari dlu smpai skrg ni aku dok pkir,
duk telek2 muke, tp aku tak rase pon ade daya tarikan kat aku,
ish2.. takpe la,
mate org berbeza la kot kan..

Thursday, 23 June 2011

babak pertama

luka di tgn nmpk berdarah, tp luka dihati siapa yg tahu kalau kita tak ungkapkan.
mampukah kita ungkapkan satu kepahitan? hmm buat diri aku yg penuh misteri ni (ceceh) , sukar sekali utk mengugkapkan segala-galanya, cume ape yg aku nk smpaikan...

aku ingin sekali tahu perkembangan dirimu,
tp hati ku tidak sggup utk mengetahuinya
kerana KEKECEWAAN ITU ADALAH PASTI.
oleh tu, aku nekad utk berdiam diri,
mengabaikan segala memori, suasana, isu, perkembangan.

aku tidak mahu menyakiti hati yg telah lama berparut,
penuh luka-luka, bisa!!

doa ku, hadirlah sinar yg menerangi idup ini semula. amin..

Friday, 3 June 2011

bengang

aku bengang bila...

bila ko komen mmber ko tp ko tak komen aku.
bile ade pompuan lain yg aku tak kenal like status ko.
bile ko tak bls mesej aku.
bile ko tak angkat kol aku setelah lebih 3 kali aku kol.
bile ko tgok wyg ngn mmber ko.
bile ko ckp mcm KSW
bile ko dan berjanji tp ko tak tepati (yg ni plg aku benci)

ade paham!!!!