Sunday, 26 June 2011

berpikir

salam.

aku ni insan bese. sederhana.
bg aku , aku ni tak cntik pon. keding agi.
tp yg aku pelik kenapa mane2 aku pegi ade je laki yg gatai nk ngorat la ape la.
nk kate aku pakai bju cntik sgt tu tak gak.
pakai bju selekeh je, adei aku sungguh tak paham.
kadg2 muke pucat, mate cam panda, pon ade gak org ngorat.
aku tgok cermin, aku ni tak cantik mana pon,
kalau ikotkan ade lg kawan2 aku lg cntik2 belaka.
aih2,,, tu yg aku heran sgt tu,
dari dlu smpai skrg ni aku dok pkir,
duk telek2 muke, tp aku tak rase pon ade daya tarikan kat aku,
ish2.. takpe la,
mate org berbeza la kot kan..

No comments:

Post a Comment