Thursday, 10 November 2011

otakku scanner?

salam.

lama amat tak berkarya disini.
baiklah.....arini 10nov, then..
aku sedang countdown utk exam on 14th.
rase macam senang je, haha (bongkak gila)

tp tahla...aku arap bayang2 aku kuat waktu exam tu.
sbb aku ni .. jenis pelik ckit. aku pon tak tau knapa. haha
aku bukan jenis penghapal. kalo org soal jawab, blom tentu g aku bleh jawab.
tp waktu exam tu aku bleh jawab sbb aku terbayang urup2 tulisan yg terdpt dlm buku tu.
kdg2 aku rase macam scanner pon ade otak aku ni. hahaha.

tp kadang2 rase cam goyah gak bila org tny aku tak pat jawab.
mungkin aku perlukan keadaan yg tidak tertekan utk jwb, so aku bleh imagine jawapan tu ada di mukasurat brape. wah hebat gila daya imaginasi aku! ahhaha.
overrrrr okay. tp yg sedihnya.... kadang2 bila imaginasi tu tak berfungsi, agak gelabah gak la.
tu yg dok menghangit macam2 kat ketas tu. adeh nasib badan lah sape suh ko tak apal kan !!
hehehe.... btw.. aku amat berharap org sebelah kiri, kanan, belakang dan depan aku nnt sporting2 belaka tuk kongsi jawapan mereka bersama aku yg agak2 lampi ckit ni kan kan!

udah.tak larat nk tep! bye u olls (cewah konon mcm ramai peminat u olls konon) haha

No comments:

Post a Comment