c!ntA

YANG TERSAYANG 

salam u guys..

Untuk entri ni aku coret ckit tentang insan2 yg tersayang yg  bertahta di ati ni, mereka ni akan aku ngat  sampai tua insya Allah ~~~~>

1) my parent & family & nephew


2) my bff (besfren fren foreve)

. japi (zafirah)
beliau ni merupakan mmbe aku mase tadika kat sg bluh! die ni mixed cine. mum die cine ayah malay kot. hampir 11 tahun dah aku tak jmpe slps aku pindah perak. aku penah lik sk dgn die mase tu ujan lebat petir ribut topan sume aku ngn die je tau jalan kaki lik uma! miss u japi!

nema (wan naemah) 
beliau ni mmbe sak aku pindah kt perak. aku kwn sejak dajah 4. sk rendah & menengah sesame then terpisah sejak kitrg masuk teknik yg berbeza & takin kos berbeza but we stil gud pren! die ni lau aku de mlsh ke pe, die r tmpt aku luah kekadang. die gak mmbe aku melepak. hobi kami tgkp gmbr dlm fitin room . wahahaha.. aku dah 11 tahun lebih kawan ngn die.

cea (nur nasyiha)
beliau mmbe sjak aku f2 sbb ktrg satu kls.pastu terpisah sjk kitrg f4 aku pindah sk teknik.tp kitrg stil kwn rapat sbb ktrg nembak sesame. die ni happy go lucky orgnye. kitrg sllu lepak sesame & suke tgkp gmbr dlm fiting room gak! heheh..

ma (ma umaira shuhaddha)
beliau ni aku kawan sjk f4 mase aku msuk teknik dlu aku 1 kls ngn die. die ni frendly orgnye n sweet sgt loving mcm keibu-ibuan ckit heheh. feel comfortable la bile ngn die sbb die manje org nye so aku tak segan bermanje ngn die. ngeee...

ekin (norasikin)
beliau ni mmbe sjk f4 sek teknik gak 1 kls ngn aku smpai f5. ha die ni garang ckit orgnye but sempoi r. lau nk ngutuk2 org ke , sound org ke mmg tade hal lah kan mmg sporting abis r kin ni. hehehe..

azie (nornadzirah)
beliau ni mmbe sjk aku msuk IPGM teknik, cheras. ha die ni ibarat kembar aku gak r. wat asgment same2, silat pon same2 hahah. sekepale r ngn aku pendek kate. 

dg (dg mashaini)
beliau ni pon aku knl jat IPGM teknik gak. die ni geng2 aku ngan azie r.kitrg ni sekepale gak r. bleh r nk enjoy2 ke pe mmg sporting abis dg ni. 

zul (zulhusni zahini)
beliau ni sentiase ade waktu aku susah. beliau jugak yg teristimewa bertahta di ati (ya syg u have to noe tis). btw ktrg ni citarasa amat berbeza, lau aku suke karoke, die tak suke. aku tak ske tgok wyg tp die kaki wyg. aku tak ske smbl blcn tp die suke. byk yg berbeza tp perbezaan itu yg melengkapkan kekurangan antara kami. 

3) Membe baik

aku gak baik ngan mereka-mereka ni & mereka juga baik dgn aku :
* leha * ain * sha * diba * zalikha * fizah * 
* yana * wahida * cat * ruby * 
* sai * husna * yc * coach felix * kak eija * 



ha.. itu aje stakat ni yg mmpu ku coret carit kan.hehehe.. 
bertemu lg di lain post.. semoga anda enjoy mmbca post sy yg tak menarik ni. sy masih baru, tunjuk ajar & komen danda mat dihargai. muahhh!!!
By : Zxithe